Sevgi3503
Allah yardımcın olsun 💓 benim bebeğim de 3,5 aylık çok gazlı bi bebek .. akşamları 15 damla sabsimplex sabahları 5 damla biogaia verdim bi dönem baktım faydası olmuyor bıraktım.. uykuya geçmeden evvel aydınlık bi odada güzelce emziriyorum sonra yastığa karnına çok baskı olmiycak şekilde yüz üstü yatırıyorum bacağımlada destekliyorum ki daha dik bi pozisyonda tutabileyim sırtını yukarı doğru sıvazlayıp pıt pıt vuruyorum hem alttan hem üstten çok güzel çıkıyor gazı ,.. 2. Ayından beri bu şekilde ilerliyoruz.. umarım faydalı olur 💓