Korona sonrası çocuğunuzun lenf bezlerinde şişme oldu mu? Böyle bir şey fark ettiniz mi? Dün tesadüfen 2 yaşındaki oğlumun boynunda lenf bezleri geldi elime. Enfeksiyondan olur derler ya, en son 1 ay önce korona geçirdi. 3 gün ateşlendi. Sonra iyileşti. Onun dışında herhangi bir hastalığı olmadı. Önceden var mıydı, onu da bilmiyorun. Koronadan olmuş olabilir mi diye düşündüm bu yüzden.