ikinci_yeni Semalim kokuyor evet. Önlüğü de biz kullanamadık katlanıyor öndeki bölme pek işlevli olmuyor.
unkurabiyesii Semalim babybjörn tabak üretmiyor bildiğim kadarıyla 😊 biz zaten blw ilerliyoruz genelde de mama sandalyesine koyuyorum yediklerini tabak çok lazım olmuyor. Ama koyacaksamda jokerden sert plastik bir tabak almıştım ona koyuyorum :)