Zynpmom benimde kızım var. hep derdim.barbi bebek alcam, o pasta çay seti varya onlardan alcam diye .aldimda yüzüne bile bakmadı.sonra tak çıkar oyuncak , büyük parça yapboz aldım.yapboz dediğim mesela taşıtlar yiyecekler var onları zemindeki oyuk yere yerleştiriyor.bide boncuklu bı oyuncak var adı ne diye geçiyor unuttum .o boncukları geçiriyor giden tel boyunca.hatta bide ilkokulda kullanılıyor abakusmu neydi adı yanlışta olabilir sayı saymayı öğreten boncuklu bişey.onlari daha çok sevdi.