Kumsal06limonluKek Kızlar dün gebelik testi yapmıştım ikinci çizgi yarım silik çıkmıştı şimdi az önce yaptım tek çizgi çıktı şimdi ben gebe miyim değil miyim kafam karıştı
Elifff789 Kumsal06limonluKek testlere güven olmuyor ki en iyisi kan vermek en doğru sonuçu ordan alırsın
scooby-doo Kumsal06limonluKek testlerden biri yanlış en iyisi kan verin kesin olsun adetinizde düzensizmiş
Kumsal06limonluKek Goktugmom_ 1 hafta geçti bide benim adetim düzensiz hep geçikir 1 hafta 15 gün filan
Kumsal06limonluKek Elifff789 aynen öyle yapayım en iyisi garanti Yazık eşim de çok heveslendiydi 3.olacak diye 🙈🙃😂
Kumsal06limonluKek scooby-doo aynen bide bundan ben çok hasta oldum korona geçirdim sanırım Dr gittim ama korona testi yapmadı onun yerine antibiyotik 1000lik öksürük şurubu soğuk algınlığı ilacı yazmıştı onlar da etkilemiş olabilir mi
Kumsal06limonluKek gocebebirbayan adetim geçikti 1 hafta kadar ama benim adetim hep geçikir 2 hafta 15 gün filan bide 1 hafta önce çok hasta oldum antibiyotik öksürük şurubu soğuk algınlığı hapları kullandım onlar da etkilemiş olabilir mi
gocebebirbayan Kumsal06limonluKek bir kan ver kesin sonucu gör canım. Seni üzmek yanlış bilgilendirmek istemem asla ama bana hamile değilsin gibi geldi. Sen yine de kan ver bir
Mumoslu30 Kumsal06limonluKek Canım en doğru sonucu kan testi verecektir sana bende dün post actında çok sevinmiştim senin adına Rabbim hakkinda hayirlisi neyse onu versin haberdar et bizi meraktan olurum😂❤️
balkzm Kumsal06limonluKek bir kaç gün bekleyin tekradan deneyin,geç döllenme olabilir,ben geç döllenme ile hamile kaldım