Saime123_ ben çok denedim ama olmadı yapamadım. Ağlamasına dayanamadım. Benim tek avantajım ayağımda sallamamam oldu. 13 aylık olana kadar koynumda uyudu. Sonra ani bi kararla yanıma yatırdım konuştum. Oğlum artık büyüdün kendin uyuman lazım falan diye. O da anlamış olmalı mamasını içer azıcık öper koklar sonra arkasını döner uyurdu. Tabi emzik ve ninniye. Daha sonra emziği bıraktık 15 aylıkken. Yaklaşık 19 aylıkken de ninniyi kestim. Şuan 22 aylık. Artık yatağında yatıyor. Sütünü içerken uyuya kalıyor genelde. Ama kalmasa da hadi oğlum uyku vakti diyorum sağa döner sola döner uyuya kalır. Bir tek yalnız bırakamıyorum. Ona hala kıyamıyorum. Ben de kendi yatağıma uzanıyorum. Uyuduktan sonra çıkıyorum. Siz de ayağa alıştırmayın sonrası İçin. Yoksa çok zor oluyormuş