Selam anneler. Kro 3 bucuk aylık düzeltilmiş 17 günlük kızım var. Yoğun bakım sürecinde cok güzel emiyodu eve geldik geleli 22 gündür 5 dakika 10 dakikadan fazla emmemeye basladı. Şimdi dün geceden beri ağzına dahi sürmüyo memeyi kıyameti koparıyo. Biberon veriyo musun diyeceksiniz. Hastanede zaten biberona alısmıstı ama ekstra beni de emiyodu eve gelince mecburen biberonla takviye yapmam gerekti cünkü gelişimi geri olduğu icin normal bebeklere göre anne sütü zenginleştirici kullanıyorum. Şimdi memeyi de istemiyo biberonu da 1 saatte zor bitiriyo agzında tutuyo emmiyo. Caresiz kaldım iyice ne yapmalıyım?