Teemo07 Nur2345 biz şükür şimdiye kadar hiç birinde sıkıntı yaşamadık. Korkmayın, sadece sık sık kontrol edin bebeğinizi ateş açısından. Özellikle gece.
Elif_Almila Huzursuzluk olmadı hiç ama hem 2 ay hem 4 ay aşısında gece ateş ile uyandık calpol verince yarım saat sonra geçti ama geve boyunca kontrol etmekte fayda var