Kızlar dün aptamil conformil aldım gazı sorunu ve kabızlık için iyi geldiğini söyledi doktor fakat bebeğim mamayı içmiyor 2 ay 10 günlük aptamilin normal olan mamasını içiyor normalde 150 ml içiyor ama aptamil conformili taş çatlasın 30 cc 60 cc anca içiyor mamada acı tat var normalmiş acaba mamayı beğenmedi mi çünkü içtiğini ya kusuyor ya tükürüyor aptamil conformil kullanan aynı sorunu yaşayan bir çözümü olan varmıdır?