Merve9812 2 aylık bebeğim var hırlıyor çocuk resmen sürekli degil ağladığında yada hızlı nefes aldığın da hır hır ediyor boğazı sanki 80 yaşımda çok sigara içen amcalar gibi sesi . Neyden olabilir hasta mı ettim yoksa
Tamamannecim Merve9812 burnundan olan hırıltıdan endişe etmeye gerek yok bence. Doktoruma sorduğumda bu aylarda doğan çocukların kaderidir biraz bu hırıltı demişti. Tabi bide alerjik benim bebeğim ona da baglamıstı. Bide tıkanıyordur belki kaloriferlerden
aselinannesi06 Merve9812 benim küçük kızımda aynıydı 5 aylık falan olana kadar devam etti hastaneye götürdüm doktor bebeklerde olur herhangi bir sorun yok burnu tıkalı olmasın sürekli aç burnunu dedi normalmiş yani
Nilh20 Aynı sebepten bir hafta önce doktora götürdüm burun yollarının dar olduğu için böyle olduğunu 2yasindan sonra düzeleceğini söyledi. Tikandiginda serum fizyolojik kullanabilirsin dedi. Normal yani ben artık takmıyorum nefesini hep kontrol ediyorum