Merhaba kızlar . Bu konuda pek bilgim yok süt izni hangi durumlarda geçerli . Mesela okulum 9 da başlayıp 15 te bitiyor öğlene kadar çalışıp öğleden sonrayi boşaltabilirler mi Yoksa 8 5 çalışanlar için mi sadece bu yonetmelik. Bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim