Dila_01 Didem4957 şuan raporluyum muhasebecimle görüştüm kırmadılar doğumdan sonra her 10 günde bir raporumu onaylıyorlar ben aylık alıyorum . Her ay 3300 civarı
Alputkan Benim öyle oldu 2 taksit olarak aldım Ama muhasebeyle iletişime geçin onaylamaları gerekiyor. Benimkini onaylanmamışlardı, ben hatırlattım.
Didem4957 Alputkan bende iki taksit oluyor o zaman bi 3 bin küsürde yattı ikincisini bilmiyorum size nasıl yattı
Gizemgt59 Doğumdan sonra yatıyor. İlk raporun parası 1 ay sonda yattı 6.000 küsür bişeydi. İkinci raporumda bittikten sonra 1 ay geçti öyle yattı o da 2.400 falandı