Haticeee34
3,5 aylıktı bekirtiler basladıgında yüzü kızarmış pul pul olmustu yazın sıcaktan geçer diye bekledim gecmedi. Salya akımı huzursuzluk aninden aglamalar elini agzına sokmalar sürekli bişeyleri ısırma peşinde. Sağlık ocagındaki doktora goturmustum yanağı için krem verdi agzındaki akan salyalardan dolayi oldugunu soylemıstı. diş belirtisiymiş. Krem kullandık ama pek fayda etmedi bol bol temiz bez su ile sildim. 5,5 6. Ayda diş çıktı yüzündekilerde geçti. Şimdi 8,5 aylık bişi kalmadi. Arada bazen kızarır yanagı anlıyorum ki diş. Umarım sizinde önemli bişey değildir