Merhaba sevgili annişler bebeğim 16 aylık her doktor kontrolünde kendi doktorumuz gözlerine de bakıyor 1 yaştan sonra göz doktoruna götürürsünüz demişti şimdi doktora götüreceğim ama durur mu baktırır mı bilmiyorum sizler neler yaşadınız bu aylarda yaptırınca sizin bebişler kolay mauyene yaptırdı mı