Badekusum1 aynısını yaşadım 3. Aydan beri meğerse çocuk diş çıkarıyor haberim yok, şu anda 4 ay 20 günlük diş çıkardı, huysuzluk, meme reddi, uykusuzluk, salya akıntısı, iştahsızlık, bende sizin gibi gidip mama aldım ama onuda doğru düzgün içmedi, elektrikli pompa aldım sütümü sagdım kaşıkla verdim, ama bu ay yine kilo almadı her 3 saatte bir iyice karnını doyurduğumdan emin olmama rağmen kilo almadı, çünkü dişten, diş çocukları baya etkiliyor, sizinkide diş sancıları olabilir mi, bebekler 3,4,5. Aylarda meme reddi yaşayabiliyor, eğer çabalamazsanız memeyi bırakır, ilk önce müzikle oyunla emzirmeye çalışın emmiyorsa memeyi sağın her göğsü 15 dk sağın ve ne çıkarsa, bir damlada çıksa kaşıkla verin, sonrasında doymadıysa az bişey mama da yapıp verin, bu şekilde ilerleyin yoksa sütünüz kesilir, 1 kaşık anne sütü 5 şişe mamaya bedeldir canım, bu ayları atlatırsa tekrardan memeyi tutacaktır