Ayse-38 Sol göğsüm yarıldı alt kısmı, iltihap akıyor 17 gün oldu geçmedi zeytin yağ sürdüm,lansinoh ve gümüş kapak kullanıyorum var mı başka çözüm Önerisi olan ?ayrıca iki göğüs ucu hassasiyet oluyor çok sızlıyor