maviceselcan Hilalinannesi hmm. O zaman bekle istersen ama yine de emin olmak için sağlık ocağını aramanı öneririm. Bazen onlar da unutabiliyor veya ulaşamayabiliyorlar.
Ela07 Bzdemirr biraz ateşi çıkmıştı calpol şurup verdim 1 kere doktor tavsiyesiyle gecede sadece zıbınla yatırmıştım başkada huysuzlupu falan çok olmadı
Bzdemirr Hilalinannesi beni aramışlardı Canım. Hatta bir ay öncesinden gün vermişti. Dün tekrar hatırlatmak için aradı
Annecik03 Nesrinbek88 genelde ilk asi atesli olursa digerleride oyle oluyormus.. Allah yardimciniz olsun belkide olmaz 🥰