Dyy Arkadaşlar merhaba 5 aylık bebeğim var ve sanırım hamileyim aynı durumu yaşayan varmı çok gerginim
BayanNinni Dyy istiyomuydun canım bende oğlum 7 aylıkken hamile kalmıştım eşimle ortak kararla aldırdık biz
defmommy Dyy aynı durumu yaşamadım ama yaşamak isterdim eşim istemediği için olmadı ikincisini hemen yapmak ikiz gibi büyütmeyi çok isterdim maddi acıdan yetemeyeceğimizi söyledi eşim o yüzden olmadı ☺️ Sizin adınıza çok sevindim hayırlı olsunnn 🌸
Ndrg-12 Dyy tam olarak aynısını yaşadım. Kızım beş aylıktı hamile kaldım. İki hafta önce de doğum yaptım
Kucukhobby Dyy senin gibi oldu yakın arkadaşımın. İlk başta çok üzüldü ama şimdi o kadar mutlular ki. İyi ki doğurmuşum diyor 🥰
Ndrg-12 Ervaserra1 benim hamileliğim zor geçti çünkü bebeğim küçüktü benim de halim yoktu. Hep uyumak istiyordum. Son haftalar ağırlaştım bir an evvel doğsun diyordum. Şimdi beş aylık oldu. Düzen oturdu mu çok rahat. Elbette bir bebek gibi kolay değil ama önemli olan düzen.
Ndrg-12 rabiahilall kızım 22 oğlum 8 aylık oldu bile her şey daha güzelleşti artık. Elbette yorucu fakat yenidoğan gibi yıpratıcı değil
rabiahilall Ndrg-12 maşallah diyeyim. Benimde bebeklerim arasında bu kadar olacak hafif tırsıyorum da 😅