Dilanygzzz Kızla oğlum bugün 6 ay asısı olacak sağlık ocağında ki hemşire ateş yapar dedi biraz panik oldum sizin bebeklerinizde ateş oldu mu
Muhasebeciana Dilanygzzz hayir olmadi sadece agrisi oldu asidan sonra ozaman calpol vermistim sonrada rahatlamisti o donem kizim
Goktugunannesi1234 Hayır diyenlere çok şaşırıyorum bizde 1. Ay aşısı bile ateş yaptı . Çocuktan çocuğa değişiyor bence.