Elfylmzkk Kızlar bebeğim 3 ay 1 haftalık. Hergun stabil bir iki kere kakasını yapardı. Yaparken de cok rahat bi şekilde çıkarırdı. Şimdi gunde 1 kere yapıyor. Hatta yapamıyor. Yapana kadar üç saat aglıyor perişan oluyor. Beni de perişan ediyor. Rahat rahat çıkarabileceği bir yontem yok mu ya 😭😭
TugceRain Elfylmzkk artık eskisi kadar çok yapmayabilir. Benim kızım da 3 aylıkken bi anda bir kaç gün yapmamaya başlamıştı. Telaşlanmıştım ama hiç telaşlanma. Artık kaslarını kontrol etmeye başlıyor. Şuan 7 aylık. Bazen 10 günde bir yapıyor. Doktorlar normal diyor.
SarpDenizinAnnesi Elfylmzkk 2 ay 1 günlüğüz. Makat çatlağı oluşmuş. O yüzden kaka yapmaktan kaçıyor benimki de. Çocuk cerrahına muayene için götürün bi baksın derim.
Uygarben Elfylmzkk canım benim de bebiş de ara ara oluyor. Rezene çayı veriyorum iki kaşık bide üstüne bacakları hareket ettirip takıyorum bezi 15 20 dk içinde yapıyor
Elfylmzkk TugceRain 10 gunde bir mi. Yuh. Nası ya. Bide siz ek gıdaya geçmişsnz. On gunde bir olur mu yaa. Evet artık eskisi gibi yapmayacagını biliyorum ama meselem o değil zaten. suan yapmak istiyor ama o kdar zorlanıyor ki çığlık çığlıga aglıyor saatlerce.
Elfylmzkk SarpDenizinAnnesi oyyyii. Kıyamam ben ona. Allah şifa versin inşallah 🤲🏻🥺🥺 allah korusun biz de inşallah oyle bişi yoktur ben minnoşumu kontrole goturdgumfe sorarım doktora
TugceRain Elfylmzkk emerken de öyleydi. 10 gün 12 gün. Ben kafama göre arada lavman kullanıyordum (2 kere kullandım) fitil atıyordum bazen (o da max. 5 kere kullanmışımdır) doktora götürdüğümde karnında şişlik yok dedi. 10 gün bekliyorsan 12-13-14 gün bekle. Kendi yapar dedi. Öyle de oldu. Kendi isteyince yapıyor.
Elfylmzkk Uygarben vala rezene içirmem. Onermiorlar. Ama dünyanın masajını yapıorım bana msın demior o totiş
frambuaz Elfylmzkk canım 7 gune kadar hatta 10 gune kadar normal dıyorlar doktorlar ama biz bu durumdan cok rahatsızdık 3 tane probiyotık degıstık ama nbl damla cok cok ıyı geldı bize nbl damlayı kullanmaya basladıgımız gıbı 2 gunde 1 yada 3 gunde 1 yapar oldu ve gazı ıcın de colinox kullanıyoruz
Aloneeee Elfylmzkk benim bebeğim de birden 3-4 günde bir yapmaya başladı. Çok ağlıyordu doktora götürdüm çok normal yapmaması dedi gazından ağlıyormuş bir haftaya kadar yapmazsa normal sayıyorlar. Gaz damlası kullanıyoruz 4 aylık olduk kakasını hala 2-3 günde yapıyor ama gazını çözdük şükür artık o kdr ağlamıyor
Haffuse Gsz sancisidir o muhtemelen, rahatlatci masaj yap, bi de benim kizimda sicak iyi geldi, karnina zicak havlu dene… Ve ilik bi banyo, bunlar rahatlatir insaAllah…
Aloneeee Elfylmzkk valla damlaları deniyorum. Biogaia kullandım önce(ilk kızımda çok memnun kalmıştık) ama bi işe yaramadı. Sab simplex aldım onu kullanıyorum şuan için işe yarıyor. Her bebek için farklı oluyor ama işte deneyerek doğru olanı bulmanız lazım