Merhaba canım beni seni gerçekten OKadar iyi anlıyorum ki bütün yaşadıklarını yaşadım hatta daha ağır şekilde. Bende bebeğim 2 aylıktı hep Rabb’im korusunn olucek olarak görüyodum uyumuyodum biraz daha onu goruyum koklayım diye uyurken izliyodim içim içim ağlıyodum senin dediğin gibi çok şükür çokta sağlıklı bir bebekti. Ama şimdi 14 aylık çok şükür geçti gitti o günler aklıma geliyor doluyor gözlerim. Bunların hepsi hem lohusalık hemde ilk anneliği yaşadığımız için oluyor ben psikologa gitmeyi bile düşünmüştüm. Geçiyor merak etme, ama o agliyo gibi gelen ses bana hala geliyor hep içeri koşuyorum bakıyorum çocuk mışıl mışıl uyuyor 😂 Hep dua oku dua dinle rabbim gönül rahatlığı versin bebeğinizede sağlıklı uzun yaşam nasip etsin size bağışlasın