Merhaba anneler. Ben hazır suyu ılıtıp mama yapıyorum kaynatmam gerekiyor mu bugun öyle bir şey gördüm aklıma takıldı bebeğim 45 günlük şimdiye kadar hep öyle yaptım bişe olur mu acaba bide hep önce mamayı koyup sonra suyu ekliyordum meğersem tam tersiymiş yani bu zamana kadar biraz katı yapmış oldum bebeğimin kaka yapma sorunu var 3 gün de 5 günde bir yapmaya başladı. Acaba bu yüzden mi tecrübeli anneler