Kizlar vucudumda sivri sinek ısırığı gibi kabarciklar oluşuyor kırmızı oluyor özellikle el ve kollarım çok şişti kip kırmızı oldu balon gibi. Yanıyor su an aşırı derecede kasintida var. Nedir bu ne degildir acile gidemiyorum bebeğim var. Daha yeni korona atlattık korkuyorum da 😔