yuhumgeliy 300 ödüyordum her diyetisyen farklılık gösterir tabi diğeride 250 ydi sanırım keşke devam etseydim bebeğim 2,5 aylıkken denedim ilk online diyetleri devam etseydim şu an -20 ,30 kg azdım neyse geç olsun güç olmasın hemen başlayın sizde irade çok önemli ertelemeyin bol eksileriniz olsun 🌸💪🏻