Anneler bugün idrarda kan gelme sik sik idrara cikma idrar tutamama ateş ve titreme ile acile başvurdum doktor idrar tahlili istedi taş düşürüyorsn enfeksiyon var dedi ilac yazdi kuvvetli ilaclar yazdi ama hic ultrosyondan filn bakmadi ve doktorda baya cahildi ilgilenmedide pek kizim 16 aylik emiyor emzirmiceksn kuvvetli ilaclar yazdim dedi bende eve gelirken düşündüm almadim ilaclari şuan kizimi birden nasil sütten keseyim durmaz hadi kestim diyelim sütüm birikirse pompa filn almam lazım isin acikcasi suan alcak pek durumumuzda yok hemde doktorada pek güvenmedim cuma gününe ürolojiye randevu buldum cuma gününe kadr bir tehlike yaratirmi bende cumaya kadr kizimida sütten kesmeye caliscm insallah ates titreme filnda olmazsa rahat etcem sizce yanlişmi yaptm kizlar bi akil verin zaten e nabiza tahlilleride düşmemişler birilerine sorayim bi diye ayy delircem uykuda tutmuyor agrim oluyor ama kizim icin napcam bilmiyorum