Arkadaşlar yeğenim 2,5 yaşında oğlan, 5 gün önce ayağından ameliyat oldu belinden uyuşturmuşlar ameliyat ederken, 5 gündür çocuk çiş yapma sorunu yaşıyor doktor ilk gün normal demiş narkozdan dolayı. Ama halen devam ediyor. Bilgisi olan var mı? Ne yapabiliriz