Doga0812 aynen bende böyleyim şuanda 🎈 Hamileliğimi, o tatlı koca göbeğimi çok özlüyorum. Hamile görsem seviniyorum 😅Hamileyken böbrek taşı + böbrekte enfeksiyon + erken doğum tehdidi +10 gün hastanede yatış ve 20 haftalıkken iş kazasını saymazsak çok güzel geçmişti 🙈Canım hamileliğim 😇