GizemKuzeyKaran hayır gayet iyi şu an doğuştan olabiliyor bazen hatta çoğu insan çok ileri yaşlarda öğreniyor tek böbrekli olduğunu yeni nesil sürekli ay ay kontrole götürdükleri için erkenden öğrenme şansı oluyor bi sıkıntı yaşamadık çok şükür yaşamayız inşalalh