Hanimlar merhaba,kendim için sormuyorum size bunu kuzenimin gebe ama herşey net değil şuan çünkü değerleri düşükmüş 45te falan doktoru kimyasal gebelik yada yavaş ilerleyen sağlıklı gebelik olabilir diye söyledi sizler de böyle birşey oldu mu olduysa iyi olmasi için neler yaptınız 2 gündür avokadoyla ceviz yedim diyor mesela 2 tık yükselmiş sikintiliydi zaten ne yapabilir yardımcı olursanız çok sevinirim simdiden