Kızlar doğum yapmadan önce meme çevrem büyüktü doğum sürecinde iyice genişledi. Okuduğum kadarıyla büyümesi ve koyulaşması normalmiş. Ama benim sıkıntım şu. Memenin kahverengi kısmında (ucu değil) ufak ufak sivilce gibi minik toplar oluştu. Renkleri aynı kahverengi bu arada. Bazen acıyolar ve garip sekilde mememi sıktığımda bazılarından süt çıkıyo 🥺 bu normal bişey mi ? Bana bi sıkıntısı yok ama ürküttü beni internette de bununla ilgili bişey bulamadım. Benim gibi olan var mı? Doktora mı gitsem napsam?