Nilsmom Merhaba kızlar, afiyettesiniz inşallah 🤗 Benim sizden fikir almak istediğim şey, emzirirken spora gideniniz ya da hareketler vs. yapanınız oldu mu ve bundan süt miktarınız etkilendi mi? Genelde yapılması olumlu yazıyor ama sizde birebir bu durumu yaşayaniniz var mı merak ettim.
Ebruegemen Nilsmom merhaba ben gidiyorum spora sütümü azaltmadı şükür aksine arttırdı çok aşırı terlemeden ve ağır çalışmadan yapılabiliyor ben 20 dk koşu bandında 6 ayarında yürüyorum daha sonra 5 kilo ağırlıkla karın ,kol , bacak vs hareketleri yapıyorum salonda 2 litre su tüketiyorum.Spor yapmazsam zaten iyice stres oluyorum kendime sporla vakit ayırmış oluyorum rahatlıyorum böylece 😃
Nilsmom Ebruegemen Çok sevindim , teşekkür ederim 🤗 Ben de öyle daha ilk gün çok rahatladım, yorulurum diye düşünmüştüm ama olmadı şükür.. Süte de etkisini zamanla göreceğim, su ve dikkatli beslenme desteğiyle bir sıkıntı olmayacak sanırım 🌺