Benim de oğlum öyle sürekli ağlıyor zaten gündüz uykusu asla yok hiçbir iş yapamıyorum eşim işten gelene kadar, eşim geldikten sonra temizlik yemek yapabiliyorum, su bile içemiyorum. Doğduğundan beri böyle memnuniyetsiz anlamıyorum herşeyi yapıyorum ama yetmiyor. hep onunla oynayıp ilgileneyim istiyor, yemek yerken bile oyun istiyor hoplata zıplata yediriyorum,tuvalette bile beraberiz. Sizinki sürekli böyle değil ara ara oluyorsa atak haftasında olabilir, dişler zorluyor olabilir Bir çocuğunuz daha varmış Allah yardımcınız olsun ben buna yetemiyorum çok zor gerçekten