Seymaemre-asya34 merhaba, benimde sağ meme de oluyordu. Emzirirken içinde ağrı oluyordu emzirmeye korkuyordum. Doktora gittim eliyle baktı. Mastit yok ama apse varmış sanırım. Ultrasonda çekildim kontrol için. An kullandım geçti ağrım. Diğer meme gibi yumuşadı. Önceden 2 saatte bir sertleşiyordu. Sürekli sağıp emziriyorum. Sıcak uygulama yapıyordum. Sende böyle ağrı yaşıyorsan doktora git mutlaka