Siret Bebeği idrar yolu enfeksiyonu olan anneler var mı var ise nasıl yol izlenildi belirtileri nelerdi ne kadar sürede iyileşti.
Kurkcudukkani Siretantitibiyotik geciriyor 2 gune filan duzeldi benimki saati saatine verince 5 gun kullanmistim
tombikseker Siret Çok ağlıyordu uğunuyordu iğne ile geçti bizimki şükürler olsun 5 tane iğne verdi doktor
Siret Kurkcudukkani bizim yarın tam bir hafta olucak ve hala bir etki etmedi çığlık çığlığa yarın kontrol var doktor çok yoğun şekilde bakteri ve iltihap olmuş dedi biz çok geç farkettik anlayamadık hem gaz sandım
Siret Kurkcudukkani evet 9 aylık kızım var bize hep alerji dediler gastroenteroloji takipliyiz yada reflü o kadar kendimi onlara odaklamışım ki meğer hicbirsey yokmuş enfeksiyonu varmış peki sizinde geveleri saat başı sürekli çığlık çığlığa uyanıyor muydu
Siret tombikseker inşaallah bizimde geçer aylardir ne kendi ne biz uyku uyumuyoruZ yürüyen hayalet gibiyim
Kurkcudukkani Siret hemde nasil aglmalar varya gercektwn cok zor bi surecti allah kolaylik versin uykuda bile agliodu
DilayEcem Nasıl fark ettiniz ? Bende şüpheleniyorum ama yanlış bulguların peşini mi takip ediyorum acaba?
Siret DilayEcem idrarı kokmaya başladı ve sarı renk yapıyor anne sütü emiyor ki bu aylar öncesinde varmış o zaman tek anne sütü emiyordu sonra geceleri sürekli kalkıyor çığlık çığlığa normal ağlama değil uyku yok gidip uyutuyorum ben uykuya geçerken pat çığlık idrarını yaparken Titriyor gözünden yaş geliyor ağlıyor
DilayEcem Bizimkinin özel bölgesinde minik kırmızı noktalar dikkatimi çekti dün, dikkatli baktığımda çiş yaptığı bölgenin sadece öyle olduğunu fark ettim. Ve bu aralar aşırı huysuz
Afram_miram Siret 33 günlükken hastaneye yatışımız yapıldı idrar yokundan inatçı enfeksiyon dedi doktor 8 gün yattık sabah akşam antibiyotik verdiler damar yolundan en belirgin belirtisi bayılacak gibi ağlaması nefesi kesilir gibi ağlama aralıksız ağlama ne sallama fayda ediyor ne de meme asla susmuyor şimdi 4 buçuk aylığız şükür inşallah bi daha olmaz
Siret Afram_miram çok geçmiş olsun Allahım birdaha göstermesin İnşaallah bizimde geçer tam şifaya kavuşur çok üzülüyorum acı çekiyor
Elif95Lina Başlıktan gördüm geldim hanımlar kalanın kokulu olması normal midir bu arada mama kullanıyoruz
Afram_miram Siret bi an önce götürün bizi hep gaz diye gönderdiler geri hakkımı helal etmiyorum o doktorlara zaten de neyse gaz falan derseler idrar iste
Siret Afram_miram götürdük geçen hafta ilk kez biri ıdrar yolu enfeksiyonu dedi bir haftalık yarın antibiyotik tedavisi bitiyor ama hiç etki etmedi yarın nasipse yine tahlil alınacak