Bizim de aynı dönemde meme reddi başladı beş buçuk aylık şuan hala devam ediyo kesinlikle zorlama teklif et emmese sakinleştir ben başta cok zorladım iyice ters tepti uykuluyken ver ben o dönem sallamaya başladım ayağımda birac sallayıp mayiştiriyodum o an memeye alıyodum bana geçici bı şey dediler iki buçuk aydır bekliyom bakalım ne zaman geçer oğlum biberon da Kabul etmiyo biz böyle bı düzen kurduk maalesef iki aydır çok az kilo aliyo filan ama elimden gelen başka bı şey yok çok zor geçiyor günler hep mücadele ama artık alıştım diyebilirim inşaallah sizin çabuk biter