Kızlar bebeğim 1 yasına geliyor, ilk 6 ay anne sütü, 6 aydan sonra ek gıda + Anne sütü gittik.
şimdi 1 yasına geldik, işe başlıcam sanırım. Zateen süt yetiomu ek gıdadan mı kilo alıyır anlamıyorum , şimdi sütüm azalır mı gunde kac defa emzirmeliyim? Cok defa ise işte olcam bu cıcuk mama mı yesin ne yapayım bennn sütüm yetiyor mu nerden bilirim ek gıdada yiyo su da içio çiştende anlasılmaz artıkkk😅😅😭😭