Yasmin_1 Selam hanımlar..Bebeğim 1 yaşına geldi fazladan 7 kilom var nasıl verebilirim.Emzirme devam ediyor.Fikirlerinize ihtiyacım var?☺️
MeriWeri Benimki de 15 gün sonra 1 yaşında.diyetisyene başladım ,sütümü etkilemedi,hatta bu şekilde daha sağlıklı besleniyorum diyebilirim 😊