13 aylık bebeğim aç desen değil gazlı desen değil hasta desen değil dişi desen o da değil yarım saatte bir uyanılır mı ya gece gündüz aynıyız Rabbim güç ver bana ağlayarak uyanıyor okuyorum kuran dinletiyorum yanına yatıyorum yok illa o memeyi alacak süt gelince de çekiyor kafasını tok ya emmiyor ama meme ağzında dursun istiyor meme falan kalmadı artık bazen geceleri kızıyorum sabah süt müt yok sana kescem seni diye öyle deliriyorum yargılamayın bir senedir böyleyiz. Güvenli bağlanacağız diye kucağımdan indirmedim acaba ondan mı neden ne zaman düzelir bu uyku memeden nasıl keseceğin y a r d ı m !