Zeynebinannesiii kızlar augmentin üstündeki çizgi diyor o çizgi burası mi oluyor tam ortada diğer antibiyotiklerde en ustteydi kullanan varmı ?
75kinalikuzu Zeynebinannesiii evet oraya kadar köy bizde yeni bitirdikzaten yarisi kalıyor 7 gün suresi
Zeynebinannesiii Kızlar eczaneyi arayıp sordum 70 mlymis şişeler 200 Luk olarak üretildiği için böyle olmuş 😂😂 ula bir an tereddüt ettim ya teşekkür ederim cevaplarınız için..🌼🧡 CankizimRavzam DuhasMom Bitikmomi Aslmra80
CankizimRavzam Zeynebinannesiii Canım şişeyi ellediginde üstte minnak bir çizgi yok dimi ben şimdi hemen bizimkine bakacam aynısı var da
DuhasMom Zeynebinannesiii o cizgiye kadar dolduruyorsun calkaladiktan sonra toz ilac eridigi icin su azalmis gibi oluyor cizginin altina iniyor tekrar cizgiye kadar su doldurup tekrar calkaliyorsun bukadar 😇
CankizimRavzam Zeynebinannesiii evet canım çizgisi bu kadarmis bende baktım şimdi aynısını kullanmistik buraya kadar kaynatıp ilittigin su ile yapabilirsin ilacı yalnız su baya ılık olsun ki şişe kırılmasin geçmiş olsun
Aslmra80 Zeynebinannesiii rica ederim canım çok geçmiş olsun bende şişene google dan baktım öyle cevapladım çünkü yan çekmişsin ondan 🥰
Zeynebinannesiii Aslmra80 yok canım yan cekmedim aslında yan çevirdi kopyaladigim yer ama sonuncuyu bayaga dik çektiğim için yanlamadi🤩 teşekkür ederim canım 🥰