Arkadaslar bu ayın 15 inde rapor sürem bitiyor bittiginde bebegim tam 2 buçuk aylik olucak 6 ay da ücretsiz izin hakkimi kullansam 9 aylik olucak yine çok küçük yaşı hiç bırakmak istemiyorum hiçççç daha sonra büyüdüğünde de iş bulamam ne yapicam ben off 😕