Kaderci 3 aylık bbgim uykuya geçişte sesler çıkarıyor artık konusiyor bnle beraber eee ee diyor sanki konuşuyor kndi dilince öyle uykuya geçiyor. Sizi kilerde öylemi bu ayda
Mumoslu30 Kaderci MasaAllah annesii akıllı bir bıdık desene benim bebegim suan 4 aylık canım 3 kere yaptı o durumu çok komigime gitmisti gulmekten uyutamadim 🥰🥰🥰🌹
AyazisMom Kaderci benim oglusumda 2. Aydan itibaren sesler ciksrmaya basladi her ay uzerine dahada katti simdi 4. Ay 21 gunluk eee eee diyor uykusu gelince kahkaha ve cıglık atmayi cok seviyor 😊
Kaderci AyazisMom 😍 maşallah. Benimki 1 aylıkken ağu diyordu zaten. Videolar çektim hep anı olsun diye .