Cok saşkınım kızlar aylardır buradaki postlarimda benim kızın ne kadar aksi ne kadar mizmız ama bir o kadar da sosyal bir cocuk oldugundan bahsettim durdum.Gezmeyi degisikligi cok sever misafirlige gidelim bayilir bize misafir gelse mest olur markette kasiyer istesin ona bile gider herhalde o kadar sosyal yabancilik cekmez adapte olur hemen.Mali kıymetlidir bir de eline aldigi bir seyi birakmaz alinca da kendinden gecer sinirden. Her neyse bana bugün bir arkadasım geldi bebeği var 1 yasında benim kızimdan 4 ay küçük ama bayağı hareketli maşallah bir de ay uyy yapıp sevmek isteyen temasi seven zeki bir bebek bu gelir gelmez kızima dokunmak sarilmak istedi kızim kedi görmüs fare gibi bana kactı kardeş kızım hadi cici yapalım dedim dokundurmak istedim aglamaya basladı.Sonra bir ara yere indi kucagımdan arkadasın bebegi kizımın elini tuttu elinden asla alamadigimız oyuncaği cekti aldı tepki vermedi bir de daha bebek anlamıyor ya daldı kizımın yüzüne kızim hiçkırıklara boğuldu kucağima yattı asla kalkmadı benim cadaloz bildiğim kızım neden yasiti bir bebekten korktu ki acaba ? Cocugu görünce bile resmen yolunu degistirdi ben cocukken cok pasif bir cocuktum cok üzülürdüm acaba kızim da mı öyle olacak ? Onlar gidene kadar ne kucagimdan indi ne de o tarafa baktı adeta yapıstı korkudan cocuk