Arkadaşlar merhaba 2sorum var da bileğisin olan varsa yazabilir mi ☺️
Bebeğim 2.5 aylık 1hafta öncesine kadar dolu dolu çiş yapıyordu ama havalar ısınınca çok terliyor ve çiş yapışı azaldı Terlemeyle alakası var mı
Birde bezinde kırmızı leke var 2gündür neden olur ki şimdi dem teşekkürler