Merhabalar
Bizim bebiş 4200 kilosu boyu da 55cm ve tam 1 aylık. Bugün aylık kontrole gittiğimizde son kontrolden şimdiye yarım kilo almış. Ama doktorumuz alması gereken kilonun bir tık altında buldu. Ve kızım kabızlık çekiyor 5 gündür kaka yapamadı zeytinyağı içirdik işe yaramadı sonra fitil kullandık. Şimdi yine 5. Günde yine kaka yapamadı. Doktorumuz bazı öğünlerde mama içirmemi söyledi. En azından kakayı kontrol edelim diye. Hippo kullanıyorduk doktorun tavsiyesiyle ama her kullandığımızda dil çıkarıp midesi bulanıyor ve sonrasında kusuyor rahatsız ettiği çok belli. Sizin kullandığınız mamalar neler? Bu durum normal mi? Sizin bebişlerizinde midesi bulanıyor mu?