Doğdugundan itibaren 2 numaralı biberon emzigini kullanıyorum ucuna. ilk 3 ay iyiydi şimdi boğazında kalıyor gibi sürekli bırakıyor geri emiyor. Mama reddi gibi de olabilir ama anlamadım 0 numarayla degiştirsem az geldiği için bırakır mı ya da daha mı iyi olur. Kullanan arkadaslar bilgilerinizi bekliyorum 🌺🌺