Kupa7k Kizlar sag gogsumde daha once de iki kez tikaniklik olmustu hemsire masaj yaparak kanallari acmisti duzelmisti fakat simdi yine bir topaklanma oldu ayni yerde sislik yapiyor ve agriyor. Bu neden surekli tekrar eder bilgisi olan var mi?
Yavrukom Kupa7k sütünüz çok mu geliyor acaba sık emmiyorsa o rahatsız edebilir sagmayi deneyebilirsniz
ElifB08 Kupa7k benimde bebeğim 2 buçuk aylık sol göğsümde mastit oluştu, masaj yapıyorum, sık emziriyorum, sağıyorum ama daha düzelmedi
Kupa7k SelenAylim bebegim daha 1aylik cok fazla ememiyor uyuyakaliyor sagiyorum ara ara ama cok kisa surede tekrarliyor hemen
Kupa7k Yavrukom sagiyorum ara ara ama bilmiyorum cok mu geliyor ama diger gogsumde oyle bir sikinti olmuyor
Kupa7k ElifB08 benim duzeliyor ama 1hafta sonra tekrar ediyor ve sagdigimda sol gogsumden hep daha az geliyor bazen oglum cok guzel emiyor tamamen bosaltiyor gogsumu ama ona ragmen tekrarliyor😞
Kupa7k ElifB08 bana yapti bir kere duzeldi ama onun yaptigi gibi yapmak zor surekli de gidip yaptiramayiz bilemedim ben
Nergisim09 Malesef süt birikimi yüzünden amalıyat oldum 10 gun önce ve kızım 1yasında oldugu halde, delip ole boşaltmış lar sütü mastit intıhaba cevırmıs cok sukur kurtuldum artık 🤲🏻
Nergisim09 Kupa7k emmediği zaman sagmak lazım mıs bn sagmıyodum süt ole kalıp tıkandı bıde yaglı sütler de oluyo heralde tıkıyor sütü
Kupa7k ElifB08 Nergisim09 simdi hastaneden geldim kizlar hemsire sagma diyor hassasiyeti daha da arttrirsin dedi bende tikaniklik yokmus cok birikmis sut sadece. Emzirme pozisyonunu degistir dedi bi ters bi duz emzir dedi bebegin cenesi her emmede farkli bir yerde olacakmis ara ara buz tut gogsune ama sık emzir dedi
Kupa7k ElifB08 sagma dedi valla tahris edersin kendini yorma o kadar biraz da psikolojik dedi. Onun yerine bebegi cok sık emzir her uyanikliginda ilk o gogsu ver dedi mochinin manuel pompasini koy arada dedi