cananecem şehir hastanesine gidiyorum. Önce pediatriye gittim normal çocuk doktoruna o gelişimsel pediatri ya da çocuk psikiyatriye yönlendirdi. G. Pediatriye randevu bulamayınca psikiyatriye gittik doktor ismine bakıyor mu vs sorular sordu kızıma seslendi konuştu. Ordan teste yolladı ben girdim sadece sorular sordu doktor. Psikiyatri doktoru kulak burun boğaza(detaylı işitme testi için) ve nörolojiye konsültasyon attı. Nörolojiye gittik soydular kızımı her yerine baktılar muayene ettiler detaylı şekilde yürüttüler yürüyüşüne baktılar kan tahlili yaptılar ordan da eeg istedi ve metabolizma hastalıkları bölümüne gönderdiler. Geçen hafta metabolizma bölümüne gittik orda da muayene etti kan ve idrar tahlili istedi ama bu önceki kan tahlilinden farklı. Metabolizma hastalıkları doktoru da göz bölümüne kulak burun boğaz ve çocuk kardiyolojiye gönderdi eko için. Kulak burun boğaz da detaylı işitme testi için Ağustos ayına gün verdi 🤦♀️🥺 kardiyolojiye giremedik malesef ekg çektiremedik çünkü kızım durmadığı için. Göze ise randevu aldım yeni martın ortasında gideceğiz. Biraz karışık oldu sanırım ama aynı bu şekilde koca hastaneyi dolanıyoruz öğlene kadar