Bebgimmm_123 Sifirdan ev duzicem kullandiginiz memnun kaldiginiz beyaz esyalar bulasik camasir makinasi elektrikli supurge tost makinasi akliniza ne geliyosa mobilya hali tv . Markalarla beraber bna yardimci olursaniz sevinirim 😊😊
Waffle Bebgimmm_123 Bütün beyaz eşyalarım Bosch ve çok memnunum, dondurucum Uğur sadece, küçük ev aletlerim fakir çok memnunum, tv Vestel aldığımıza pişmanız internete bağlanmadığı için
Pamuk22 Waffle ewet bizimde vestel biz telefondan bağlıyoruz televizyonun kendi uygulamasından YouTube açamıyoruz
Aselimmm47 Motattisemuittur süpürgesi çok iyi diyorlardı Karaca vantuz ben de alsam mı diye düşünüyordum ama kötü mü acaba bilginiz var mı
MinelAskEla Arçelik beyaz eşya çamaşır makineni 9-10 kg al mobilya bütçene neresi uyarsa ve zevkine göre tv de Lg 49 smart olanlara bakabilirsin ütü phlisp küçük ev aleti karaca korkmaz bunlara bak sğpürge fakir
Lulemom Yeniaanne blender aldım. Bi kaç kez kullandım. Mikserinin dişleri attı sanırım tuhaf ses çıkıyo ve çalışmıyo. Blender aparatının da çalıştırınca bıçağı çıkıyo. Bi tek kahve makinesinden memnunum. Güzel yapıyo. Süpürgesi var bide onunda 1 yılda kablo makarası kafayı yedi. Elimle ittirerek sarıyorum
iremyy Bebgimmm_123 Beyaz eşyalarım Beko. Eşyalarım Ikea - Vivense. Küçük ev aletleri değişkenlik gösteriyor.
sarilokumumm Bebgimmm_123 beyaz eşyalarım Vestel memnunum küçük ev aletlerim Arzum tost makinem Arnica TV LG hepsinden memnunum koltuk takımım imola onlardan da memnunum
Deletedmom5284 Beyaz eşyada asla Vestel önermem, evlenirken aldım 3 yıl dolmadan değiştim çok şükür hepsini kurtuldum, kurutma makinesi ve robot süpürge mutlaka al derim, koltuklarını kendi hayaline göre mobilyacıda yaptırabilirsin 😍
Mommysharkdoodoodoodoo Bebgimmm_123 tüm mobilyalarımı 6 sene önce istikbalden aldım. Ağır görünse de bi itişte kayan temizliği kolay ayakları hep yüksek robot süpürge rahat girip çıkıyor. Ve 3 ev taşıdım sapasağlam. Beyaz eşyalarım bosch onlar da sapasağlam ve güzel çalışıyor. Tvler Beko. 1 kere Tv elektrik kesintisinden bizden kaynaklı bozuldu bekonun servisi aşırı ilgili hemen yenisiyle değiştirdiler 6 yıldır o da sapasağlam. Ama size bir tavsiyem lütfen eşya üstüne eyşa doldurmayın evinizi. İnanın kuru kalabalık oluyor. Az olsun öz olsun temizliği kolay olsun. Bakın eşyalarımı demonte halde bir depoda bekletiyorum evimde yer kalmadı çünkü. Ama şu an az eşya çok çok rahatım. Nevresim takımı falan her şeyi kaldırdım 2 tane kaldı evde biri yıkanırken diğeri takılıyor oldu bitti. Havlu 6 tane bıraktım kalanlar da depoda. Bu tarz ev tekstili ürünlerini en az şekilde alın.
AbrhamH Bebgimmm_123 beyaz esyada arcelik pek onermiyorum. Imkanin varsa bosh al ama bi camasir makinesi 17bindi gecen baktigimda 😄 kucuk esyalar arcelik fena degil gibi