AliAsafinAnnesii Şuan orada oturmuyorum ama Samsunluyum. Kesinlikle mükemmel bir şehir. Özellikle Atakum çok güzeldir sahili , cafeleri , hastaneleri , aktivite yapabilecek pek çok şey var. Ama Tekkeköy biraz sanayi bölgesi gibi ve merkeze uzak. Bizim Atakum’da evimiz var arada gidip geliyoruz komşuluk ilişkileri vs çok güzel , evler yepyeni kiralar 1000 tl civarı. Çok şanslısınız Samsun’u çok seveceksiniz 😌