AbD Hanımlar ek gıdaya geçmek için en doğru ay hangisi bunun hakkında bilgisi olan var mı? Ve ilk ne ile başladınız?
MiracAlpinveUmutunAnnesi AbD 6Aydan sonra diyo doktorlar ama ben 5 ayliktan başladım ufak ufak yoğurt peynir su minnak minnak verdim ama sen yine de doktoruna danış canım